Receptionist(e) gezocht

De sollicitant(e):

  • is zelfstandig, leergierig, nauwgezet, representatief en stressbestendig;
  • is vriendelijk en gastvrij en kan mensen op hun gemak stellen; – is creatief en heeft een positief commerciële instelling;
  • is bereid om voor de cliënt “net dat stapje extra” te zetten;
  • heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • heeft een opleiding op MBO-niveau.

De receptionist(e):

  • ontvangt cliënten, bewaakt het telefoonverkeer en verstrekt algemene informatie;
  • verzorgt het beheer van de agenda en regelt afspraken;
  • verwerkt gepasseerde akten en verzorgt de uitgaande stukken;
  • verwerkt stukken in digitale systemen en maakt facturen;
  • bereidt dossiers voor en scant en archiveert afgeronde dossiers;
  • verzorgt de voorraden en verricht huishoudelijke werkzaamheden;
  • verzorgt de koffie en thee voor cliënten;
  • werkt zelfstandig.

Wij bieden:

Een zelfstandige functie met ruimte voor initiatief en invloed op de eigen werkzaamheden.

Wij zijn:

Een eigentijds notariskantoor, gehuisvest in het centrum van Zelhem. Op ons kantoor werken 12 medewerkers in een plezierige en informele sfeer. Het kantoor levert werkzaamheden op alle notariële rechtsgebieden. Daarnaast bieden wij ook mediation en scheidingsbegeleiding aan onze cliënten aan. Het leveren van kwaliteit en service in onze dienstverlening staan daarbij voorop.

Sollicitatie en informatie:

Spreekt het bovenstaande je aan, stuur dan je C.V. met motivatiebrief vóór 30 april 2022 naar: Blankestijn Notariaat Advies Mediation, Dr. Grashuisstraat 2, 7021 CL Zelhem of per mail naar: notaris@notariszelhem.nl . Ook MBO-schoolverlaters worden nadrukkelijk uitgenodigd om te solliciteren. Wil je meer informatie, neem dan contact op met mr. J.A. Blankestijn, tel. 0314-621141. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.​