In verband met het COVID-19 virus volgt Blankestijn Notariaat Advies Mediation de richtlijnen van de overheid. Dit betekent dat wij er alles aan doen om uw en onze gezondheid zoveel mogelijk te beschermen. Maar wij kunnen u geen garanties bieden op dit punt; uw bezoek aan ons kantoor is altijd op eigen risico.

Algemene regels
Maak vooraf telefonisch of per email een afspraak. Helaas is het voor ons niet mogelijk om u zonder afspraak binnen te laten.
Voelt u zich niet fit, bent u verkouden, heeft u koorts of keelpijn of bent u in aanraking geweest met mensen die inmiddels ziek zijn? Komt u dan niet naar ons kantoor, maar neem telefonisch contact met ons op.
Bij onroerend goed transacties worden makelaars en tussenpersonen niet uitgenodigd. Verkopers krijgen een volmacht, wanneer door hun aanwezigheid het gezelschap te groot wordt.
Wilt u, omdat u zich daar veiliger bij voelt, liever ook per volmacht tekenen? Dan is dat in veel gevallen mogelijk. Neemt u ook dan met ons contact op. Wij brengen in de gegeven omstandigheden daarvoor geen extra kosten in rekening.

Besprekingen / akten passeren
Wilt u alstublieft bij een bespreking of bij het ondertekenen van een akte geen andere personen (zoals een vriend, vriendin, ouder, kinderen e.d.) meenemen die niet noodzakelijk bij de bespreking of de ondertekening van de akte aanwezig behoeven te zijn.
Wij verzoeken u niet eerder aanwezig te zijn dan op het afgesproken tijdstip. We voorkomen daarmee dat onze wachtkamer te vol wordt en u te dicht op elkaar moet zitten.
Een bespreking kan ook door middel van videobellen plaatsvinden. In uitzonderlijke gevallen kunnen akten, waarvoor een volmacht niet mogelijk is, ook getekend worden in uw auto, in onze “akte drive-in” of ook door middel van videobellen op basis van de Covid 19-wetgeving.

Op kantoor
Als u op ons kantoor wordt verwacht, zullen wij geen handen schudden.
Wij nemen tussen de aanwezige mensen onderling en de notaris de gepaste fysieke afstand van 1½ meter in acht.
Wij schenken geen koffie of thee.

Medewerkers
We hebben op ons kantoor de nodige maatregelen getroffen ten behoeve van de gezondheid van onze medewerkers.
Onze medewerkers werken zoveel mogelijk ieder in een eigen ruimte en waar mogelijk thuis.

Veranderen de richtlijnen dan zullen wij u daarover via onze website informeren.
Heeft u nog vragen? Neem dan gerust met contact met ons op: 0314 62 11 41 of mail naar [email protected].